Portfolio
Stauffer concept
Co je Stauffer concept a jaké jsou jeho účinky?

Jednoduchá metoda využívající posilovacích stolů, která přináší rychlé výsledky. Pochází z USA a již v roce 1940 ji vynalezl americký lékař Stauffer pro svou manželku, která onemocněla obrnou. Protože byl v léčení úspěšný, nechal stroje patentovat a začal je dodávat i do Evropy.

Je to systém šesti různých modelů stolů s pohyblivými částmi, který umožňuje intenzivní a individuální procvičení všech hlavních svalových skupin.

Každý ze stolů procvičuje různé partie těla pomocí sta až tisíce pohybů jeho mechanizmu.

  • Během 1 hodiny se procvičí celé tělo.
  • Zlepší se krevní oběh, získá se větší pružnost vaziva, zpevní se svaly.
  • Zlepší se postava a držení těla.
  • Tajemství úspěchu spočívá ve vyváženosti aktivních a pasivních pohybů.
  • Cvičení je vhodné jak pro kondiční, tak i pro rehabilitační účely (problémy s pohybovým ústrojím-klouby, kyčle, horní a dolní končetiny, páteř), problémy srdeční a oběhové, astma, problémy s křečovými žilami, vodnatelností a nadváhou.
  • Spojuje se zdravotní i estetický efekt, po cvičení jste odpočinutí a plní energie.
  • Nakonec malá perlička: naše stoly "hrály" i na prknech Národního divadla (viz video).

    Cvičební program k jednotlivým partiím:

    img

    1. stůl:
    Nohy jsou umístěny tak, že mohou dělat pohyby napodobující plavání. Je to nejlepší cvičení na štíhlost a krásu nohou. Procvičí se vnitřní a vnější strana stehen.

    img

    2. stůl:
    Nohy se vzhledem k tělu pohybují opačně než při sedu tradičním, kdy většinu práce odvádí horní část břišního svalstva. Pokud chcete odstranit bříško, musí být procvičována právě dolní část tohoto svalstva.

    img

    3. stůl:
    Velmi účinné cvičení pro ty partie, ve kterých ženy obvykle tloustnou, tj. hýždě, boky, nohy, břicho. Cvičení rovněž posiluje dolní část zádového svalstva.

    img

    4. stůl:
    Pohybující se polštáře masírují zadní a stehenní svaly, pomáhají rozkládat tukové polštářky na bocích, hýždích, stehnech. Pokud se současně rytmicky natahujete a uvolňujete, je současně s břišním svalstvem intenzívně procvičována celá oblast boků, ramenní a prsní svaly.

    img

    5. stůl:
    Tento stůl je určen k posilování svalů horní části těla a rukou, procvičuje krční, bederní páteř. Ramenní vazivo se stává pružnější a zádové svalstvo tvrdší. Toto cvičení podporuje také lepší držení těla.

    img

    6. stůl:
    Jemně masíruje celé tělo. Podporuje krevní oběh, uvolňuje toxické látky, relaxujete.

    Studio Manuela 2011 Všechna práva vyhrazena, Londýnská 83, 120 00 Praha 2, tel./fax: 222 522 327, mobil: 728 198 923, info@studio-manuela.cz